niedziela, 17 kwietnia 2016

Wystawa Malarstwa i Rysunku Anny Rozenau

Zapraszamy na wystawę malarstwa i rysunku Anny Rozenau pt. "Jestem", którą można oglądać od 4 - 30 maja 2016 r. w Galerii MUZA, przy Sali Widowiskowo-Koncertowej MUZA w Sosnowcu przy ul. Warszawskiej 2. Wernisaż wystawy odbędzie się 6 maja o godzinie 17:00, oprawa muzyczna Dariusz Szweda.
Anna Rozenau



Jestem sosnowiczanką. Malarstwo i rysunek to jedne z moich zamiłowań, którym mogłam się w pełni poświęcić po zakończeniu pracy pedagogicznej w 2002 r.

Początkowo uczestniczyłam w warsztatach plastycznych w SCZ – Zamek Sielecki, pod kierunkiem Ady Pionki, a następnie w Grupie Plastycznej Relacje w Miejskim Klubie im. J. Kiepury,

pod opieką artysty plastyka Czesława Gałużnego. Biorę czynny udział w życiu Grupy, uczestniczę w realizacjach projektów i spotkań jej członków, a także organizuję plenery artystyczne.

Moje prace były eksponowane na licznych wystawach, zbiorowych i indywidualnych w kraju i za granicą.

Uczestniczę w konkursach plastycznych, m.in. w Małopolskich Derbach Artystycznych oraz ogólnopolskim konkursie

,,Znaszli ten kraj”,organizowanym przez Stowarzyszenie Twórców Zagłębia Dąbrowskiego (wyróżnienie w 2015 r.).

Do moich ulubionych technik malarskich należą akryl i pastele, a tematyka to głównie architektura i pejzaże oraz człowiek.

Obrazy,do których najczęściej inspirowały mnie wycieczki turystyczne i oddziaływanie krajobrazu znajdują się w zbiorach Muzeum Zagłębia w Będzinie, MDK w Strumieniu oraz w kolekcjach prywatnych w kraju i za granicą.

Moja aktywność z racji zawodu związana jest także z turystyką i sportem

(kilkukrotnie brałam udział w maratonach Silesia - Nordic Walking), a szacunek dla ludzi i empatia owocują działalnością społeczną i kulturalną oraz wolontariatem na rzecz m.in. Dzielnicy Pogoń w Sosnowcu, słuchaczy Uniwersytetu Trzeciego Wieku przy UŚ z ramienia Zarządu, MOPS-u w Klubie Osiedlowym oraz od 2015 r.

pracą na rzecz seniorów w Radzie Seniorów Miasta Sosnowca, w Komisji Kultury, Edukacji i Sportu.

Wystawa moich prac nosi nazwę JESTEM.
Tak po prostu, bo jestem w to wszystko, co robię, zaangażowana całym sercem.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz