poniedziałek, 17 października 2016

Jubileuszowy Koncert Olgi Bończyk z Gośćmi

Zapraszamy na jubileuszowy koncert w wykonaniu Olgi Bończyk z gośćmi, który odbędzie się 4 listopada 2016 r. o godzinie 19:00 w Sali Widowiskowo - Koncertowej MUZA przy ul. Warszawskiej 2 w Sosnowcu. Bilety w cenie 35 i 25 zł dostępne w kasie Sali Widowiskowo - Koncertowej MUZA ul. Warszawska 2.
Koncert Jubileuszowy
W związku z 30-leciem pracy artystycznej Olgi Bończyk odbędzie się szerg koncertów po całej Polsce.
Coraz dojrzalsza, a przez to piękniejsza, bardziej świadoma siebie. Energetyczna i zmysłowa. Czerpie z życia garściami. Wciąż zdobywa kolejne szczyty, by realizować swoje marzenia.
– Kiedy byłam jeszcze bardzo małą dziewczynką, marzyłam o tym, żeby zostać artystką i te marzenia zwyczajnie mi się spełniły. Radość z faktu, że tak się stało, daje mi do dzisiaj poczucie ogromnego spełnienia. To, co dostałam, co sobie wypracowałam oraz to, gdzie dzisiaj jestem, jest dla mnie ciągle wielką radością i takim dziecięcym zdziwieniem, że mi się wszystko udaje. – opowiada artystka.

Olga Bończyk urodziła się we Wrocławiu. Na tamtejszej Akademii Muzycznej ukończyła wydział wokalno-aktorski. Śpiewała m.in. w Spirituals Singers Band oraz z jazzową grupą Salted Peanuts. Szerszej publiczności znana jest z serialu „Na dobre i na złe” oraz programu telewizyjnego „SmaczneGo”. Artystka występuje również w wielu spektaklach wystawianych na deskach teatralnych (m.in. „Pozory mylą”, „Za rok o tej samej porze”, „Zdobyć Utrzymać Porzucić”, „Pomalu, a jeszcze raz”).

Na koncert jubileuszowy składają się zarówno znane i uwielbiane przez publiczność standardy, które Olga od lat ma w swoim repertuarze, piosenki Kaliny Jędrusik w wyjątkowych jazzowych aranżacjach oraz utwory pochodzące z autorskiej płyty pt. „Piąta rano”, która ukazała się w 2013 roku. Widzowie usłyszą m.in. „Nie budźcie mnie”, „Gram o wszystko”, „Moja mama”, „Jego portret”, „Walc Embarras”, „Kasztany” czy „Remedium”.
Niespodzianką będą nowe duety przygotowane specjalnie na tę okazję z gośćmi specjalnymi: ALICJA MAJEWSKA, WŁODZIEMIERZ KORCZ I ZBIGNIEW WODECKI.
Oldze na scenie towarzyszyć będą również znakomici muzycy jazzowi, z którymi od kilku lat koncertuje po całej Polsce.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz