wtorek, 23 lutego 2016

Wystawa Prac Plastycznych Marty Święcek

Zapraszamy na wystawę prac plastycznych Marty Święcek pt. "OD SZAROŚCI DO KOLORU DLA POPRAWY HUMORU", którą można oglądać od 1 - 28 marca 2016 r. w Galerii MUZA, przy Sali Widowisokowo-Koncertowej MUZA w Sosnowcu przy ul. Warszawskiej 2. Wernisaż wystawy odbędzie się 3 marca o godzinie 17:00.
Mam na imię Marta. Znana jestem również pod pseudonimem artystycznym - Marcysiabush.


jestem absolwentką Państwowego Liceum Sztuk Plastycznych im. Tadeusza Kantora
w Dąbrowie Górniczej.
Ukończyłam studia kulturoznawcze o specjalnizacji teatrologicznej.
Rysuję i maluję od dziecka. Oczywiście nie zamierzam przestać.
Wystawa od Szarości do kolory, dla poprawy humoru.
prezentuje moją najnowszą twórczość głównie w technice kredek, ponieważ częściej sięgam po kolory.
Ale znajdują się również prace stworzone farbami olejnymi i ołówkiem.
Najczęściej skupiam się na portretach, człowieku oraz jego emocjach, jednak czasem próbuję również pejzażu.
Nigdy nie ograniczam się technicznie i w zależności od potrzeby chwili działam wybranymi produktami.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz