poniedziałek, 29 sierpnia 2016

Koncert Piosenki Starszych Panów "Zimy Żal"

Zapraszamy na koncert Piosenki Starszych Panów "Zimy Żal", który odbędzie się 19 września 2016 r. o godzinie 19:00 w Sali Widowiskowo - Koncertowej MUZA przy ul. Warszawskiej 2 w Sosnowcu. Bilety w cenie 30 i 25 zł dostępne online na stronie www.kiepura.pl, oraz w kasie Sali Widowiskowo - Koncertowej MUZA ul. Warszawska 2 od 9:00 - 16:00. 

Koncert Piosenki Starszych Panów to kameralna wersja niezapomnianego przedstawienia Zimy Żal w reżyserii Magdy Umer.  Interpretacje piosenek Jeremiego Przybory i Jerzego Wasowskiego w wykonaniu Magdy Umer, Piotra Machalicy i Grzegorza Małeckiego ze szczyptą choreografii, spotykają się za każdym razem z entuzjastyczną reakcją publiczności. Akompaniuje trio w składzie:

Wojciech Borkowski - piano
Adam Cegielski - bas
Czesław Mały Bartkowski - perkusja
W programie:
Ja Pana z sobą zabiorę
Bo we mnie jest seks
No co ja ci zrobiłem
Już kąpiesz się nie dla mnie
Pani Monika
Inwokacja
Droga dla ciebie
O Romeo
O Julietto
Jej widok mnie pozbawił tchu
Jeżeli kochać
Jak tu żyć samotnie
Mężczyzna jesienny
Ballada z trupem
Na ryby
Herbatka
Rodzina
Zimy żal
Taka gmina
Już tylko sen
Piosenka jest dobra na wszystko

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz